måndag, maj 20

Måste bara få tipsa!


tro mig- ett mirakel



Är verkligen ingen storkonsument av salongsbehandlingar- har faktiskt aldrig varit på en sådan. Inte heller en storkonsument av hemmabehandlingar- har knepig hud/hy som gärna rodnar och fjällar. Min plånbok försöker hålla mig så långt ifrån dyra krämer som det bara går. Som du ser finns inga annonser på min blogg och det betyder att jag inte tjänar pengar på de, få, saker jag skriver lyckligt om.

Till ansiktet har jag nyligen upptäckt Organique. Märket som jag först därefter förstått tillhör ett Kristianstad-baserat företag. Ett verkligen tipptopp sådant då mitt ansikte har aldrig mått bättre. Dryga produkter, väldoftande men utan att irritera huden. För oss som är känsliga mot dofter avskräcker butiken men produkterna är utmärkta. Jag lovar, våga prova.

Fötterna mår finaste fint av Footner. Ett mirakelmedel som jag fick av min mamma första gången. Hon hade köpt hos Apoteket och tänkt använda innan semester, glömt göra så och gav mig. Jag satt där med fötterna i bad i en timma. Svor sedan åt att jag inte märkte någonting alls. Fick en chock på den femte dagen då torr hud föll av i drivor. Log på den åttonde dagen då fötterna var lenare än en videkisse i vårsol.
Jag har testat två gånger och vet att det fungerar. En kollega likaså. Som ett mirakel!




4 kommentarer:

  1. Så glad jag blir när du berättar att det fungerar!
    Har länge vankat av och an på vad jag ska unna mina fötter med (vi står ju rätt mycket på dem på jobb, och det märks på alla håll och kanter), och nu ska jag prova Footner!

    Tack, fina du!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, vi måste verkligen ta hand om våra fötter. Kom ihåg att ha tålamod- först händer inget och sen händer inget och just som du börjar tro att du kastat pengarna i sjön så slår det till med full kraft :)

      Radera
  2. Nu har jag också shoppat Footner - mina stackars fötter är så raspiga att det fastnar filtludd i dem! Ska bli spännande att se hur det funkar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låt mig veta vad du tycker! Vågar påstå att filten får behålla sitt ludd i framtiden...

      Radera