måndag, juni 3

Grattis lyckofågel!








Min fina mamma. Hon som jobbar hårt, går snärtigt, bryr sig om på heltid, reser, skrattar i mängder, stöttar, är missnöjd, skojar medryckande, pratar utrikiska fast hon egentligen (inte tycker att hon) kan, inspirerar, sportar, gärna spelar fotboll, aldrig bangar en utmaning och är mig så kär. Min vackra mamma, hon jag var så stolt över redan som barn. Hon som aldrig gjorde skillnad på folk och folk.

Om du vill kika på hur min mamma ser ut när hon blir överraskad så kan du byta till TV4 på fredag eller lördag. Klockan 22.30, ungefär.

Hundratusen riksdaler och en BMW är inte fy skam att överraskas med under resan ner till Skåne. Jag är så glad, så glad, så glad å världens bästa föräldrars vägnar. Även glad över att vi förärades med jättejasminen Hedvig vid ankomst. Vet du hur gott en jasminbuske doftar? Välkommen..





3 kommentarer:

  1. Så fint och så sant skrivet! Bästa Rita, så VÄRD!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mamma är riktigt bra och så värd det här- tack Gunilla!

      Radera
  2. Ohhh!!! Hälsa och GRATTA Rita från mig. Bara så fantastiskt!
    ha det bra och ja, mammor är bäst.

    SvaraRadera