måndag, augusti 3

Återresan


kvällshimmel vid ankomst till umeå

sitter i fåtöljen på tionde våningen &
ser solen gå till sömn

frukostkorvar är allvarliga tingestar!

umeå från ovan

ordentligt packade

höga kusten-bron

"ullatage kissar med utsikt"

renfana




Att resa från hemmet i norr mot hemmet i söder kändes. Inte ångestladdat, inte tungt men annorlunda och mindre spontant. För så blir det ju med de fria dagarna räknade.
Men vet du? Jag har upplevt min bästa semester någonsin. För mig slår två veckor på luffen fyra veckor vid havet. Lätt som en plätt.

Och jag har er vänner att tacka för att ni tagit hand om oss på ert helt fantastiskt fina sätt! Från mitt hjärta tack för att ni alla gjort lediga veckor till starka minnen för livet.
Vill i samma kategori tacka Hasse Alfredsson och Zara Larsson. De har dykt upp på radion när vi som mest behövt dem. Och då har viltläsaren (jag) fixat disco i kupén!

När jag och kärleken väl knyter banden är jag säker på att både "Guld och gröna skogar" och "Lush life" kommer spelas varma…




❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar