måndag, november 26

Snart minus på karmakontot?


Nu vill det till att vara en god människa, känns som jag naggat betänkligt på tillgångarna denna helg :)




ett urval av fin-kopparna jag fick




Uttag från Karmakontot, 1:


När jag vaknade i fredags möttes jag av ett gulligt sms från en arbetskompis. Hen undrade om jag möjligtvis ville ha några kaffekoppar med fat som annars skulle skänkas till loppis. Bild fanns bifogad och OM jag ville. Snygga som bara den! Visade sig vara tolv stycken små godingar. Tycker mycket, mycket om kopparna och blev själaglad bara över tanken- den var nästan värd mer. Tusen tack, du har gjort mig lycklig. Nu bara måste du och ni komma hit på kaffe med kanelbulle.

Uttag från Karmakontot, 2:


Sedan jag för ungefär en vecka sedan la in en annons om min köksmaskin är det inte en vettig människa som hört av sig. Hade rent av ställt in mig på att fortsätta kampera ihop med Svarta Pärlan när telefonen ringde, bara sådär. Fast då hade ett mejl också trillat in minutrarna innan, märkligt... Julhysteri?
Köparen visade sig vara en effektiv men stillsam man i övre medelåldern och jag hoppas att även han känner sig ha gjort en bra affär. Fått blodad tand, vill fortsätta sälja prylar.

Uttag från Karmakontot, 3:


På söndag händer det ytterst spännande saker. Som jag snart berättar om...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar