torsdag, december 6

Just do it!

... lite så tänker jag nu.

på syrrans plats


fruset liv

vårvinterlikt

närbild

skåne är vackert även inbäddat i snö

Lillen har visat sig ha en vilja av järn. Han ska sova i sängen, ingen annanstans.
Två vaknätter och en vakdag senare är jag mosigare än lovligt i huvudet.
Så mosig att det är svårt vara glad. Vi har det ganska tungt nu, familjen.
Än har han inte sovit i sängen, ska tilläggas. Tage har dock inte ett arbete att sköta så frågan är vem som ger sig först... ;)

Fick mig lite egen tid nu i eftermiddag. Pedant som jag, nog, är har jag tillbringat den med att dammsuga och skura. Vattna blommor och plocka undan. Hämta in posten och fixa det mest akuta. Sminka mig. När jag kom tillbaks till det först städade rummet hade Tage vält blomkrukor och åt jord i godan ro. Jag fick således börja om. Med att dammsuga och skura.

Tog mig friheten att knata ut och fota lite kring huset, vädret vackert så det förslår.

Voffarna leker fint tillsammans, de får mig att le.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar