onsdag, december 12

Walking in a vintage wonderworld



juleljus

fantastiskt typsnitt

inhandlad i lördags, färgkombinationen!

heta chevrebiffar med smörstekt lchf-bröd och grönt



Varit på husligt humör de senaste dagarna, behagligt. Lagat inspirerad mat, lagt in paprikor, fotograferat och mått gott som den hemmakatt jag är.
Försöker mig på att fånga de iskristaller som sitter i vackra blommor på husets fönster. Inte helt lätt, ska därför fortsätta mina ansträngningar i morgon. Låt det inte hinna bli varmare!
Av min kärlek har jag önskat ett stativ till kameran i julklapp, tror det skulle ta mitt intresse steget längre.

Återgår till filten, i soffan. Det är en sådan kväll. 
Bara godiset som saknas. Det är en sådan kväll också.
Hallon med vispgrädde finns i kylen. Förmodligen därför jag inte är sugen på just det.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar