måndag, februari 11

Att kastrera en hanhund



ole, dole, doff?


Veterinärerna verkar vara ytterst eniga om kostnaden men lika oeniga om vid vilken ålder ingreppet ska utföras. Alla talar engagerat för sin sak. När jag för fram en annan veterinärs argument punkterar den jag för närvarande pratar med dessa och hävdar att deras sätt är det riktiga. Bra med självförtroende.
Återstår bara mitt sunda förnuft.
Och det säger mig att veterinärmottagningen i Näsum har rätt.
Någon därute som har kompletterande synpunkter så tas dessa tacksamt emot!




2 kommentarer:

  1. Jag litar på Näsum! ;) Ganska komiskt att de båda andra säger så olika, de är vad jag vet under samma ledning :P

    SvaraRadera
  2. Täcker upp kundernas varierande önskemål med andra ord... Blääk.
    Näsum får det bli :) Var där och vaccinerade igen, gillart.

    SvaraRadera