fredag, mars 29

Blanda & ge


... mig en ny, frisk dag!


fint hos heikki

stor skulptur inne i stan

tackar för att jag inte tappat smaken!

vädret, på plussidan kan
nämnas att det är vindstilla :)



Har kroknat alldeles och orkade vare sig med särskilt mycket konst eller annat kulturellt. Åt goda små smörrebröd hos Heikki medan hans dotter spelade harpa. Hann även fastna för ett par av tavlorna som prydde salongen. Men sedan tog det stopp. Tvärstopp.
Grämer mig att jag inte orkade mer, har sett fram emot dessa dagarna väldigt, väldigt länge.

Hemma med feber och snor och jäkelskap medans Uffe och vovvarna åkt till den middag som vi alla var bjudna på. Himla trist att behöva ställa in! Lagade mig omsorgsfullt en tallrik mat som ska intas i sällskap av Jurassic Park. Sparris, hoummus, avocado, buffelfeta och tunt skuret surdegsbröd. Är det Långfredag så är det.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar