tisdag, september 24

Tack du fina, jag behövde!


fri & vacker




253 personer läste mitt inlägg där kärnan handlade om yta eller innehåll. Fann det till en början obehagligt då jag insåg att jag inte längre vet vem som läser mina ord. Vem är du?
Väntade  mig ilskna kommentarer och ruttna ägg i brevlådan. Kände mig för första gången blottad. När jag nu pratat med en del av mina läsare är jag på banan igen. Jag skriver bra, engagerar, vågar.
Ni andra är tysta.
Allt väl.

Min dag har varit bra. Mycket bra. Ätit lunch med vän och som vi pratade. Som ett pärlband avlöste orden varandra. Servitrisen fick be oss lämna lokalen då de stängt och jag var bara glad att det för en gångs skull skedde sen eftermiddag, inte tidig morgon... Tack du fina, jag behövde!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar