måndag, januari 20

Tålmodig lunk


helgfrukost

kalljästa bullar

ut kommer juice!

pulvret av vetegräs ger allt en lite
mysko färg- men gott!

morot, gurka, apelsin, äpple & ingefära..

.. ger den här juicen

blandar ner fler nyttigheter för att det riktigt ska
tjonga till i kroppen!



Försöker ha tålamod med min krassliga kropp och har kommit in i en skön lunk där jag sover, vilar, löser korsord, sover, gör en vitaminrik juice, vilar och tar det lugnt. Börjar bli ganska pigg- bara jag får sova mina 15 timmar per dygn. Januari har försvunnit i en enda lång feberfrossa, känns märkligt.

Läkaren sa till mig att det är viktigt att jag får i mig vitaminer nu när kroppen försöker kämpa mot infektioner. Tog henne på allvar och har slungat frukt, bär och grönsaker. Juicecentrifugen är ordentligt rolig att använda och jag blir mätt efter ett glas fullt av nyttigheter. Nu har jag mestadels slungat frukt med inblandning av grönsaker. Under tiden smaklökarna vänjer sig kommer frukten bytas allt mer mot grönsaker.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar