torsdag, januari 9

Tillbakablick för att orka springa hela loppet


älskade musöra

iskallt i värmen

hittade en smygis

våryster ek

spontan kärlek

promenadlycka

gudinna

ljuvlig dag hemma, hemma

två små simmar

jag ♥ uffe

snigelfart

avslappning

läckerbiten

första härodlade jordgubben

håkan ♥

lycka är att äta färska bär till frukost

min pizza är godare än fin 

... & när det regnar är det skönt
att ha en famn att krypa upp i

mina egna- snyggt- saknar

mosters ludde vid ale stenar

midsommarmannen

flädersaften gottar till sig

jag & två vovvar en helt oslagbar dag

måla & fixa

plommonplock

med hatten käckt på svaj

ludde vann!




I januari tycker jag det är förlåtligt att se tillbaks, bara en kort stund. Snart, snart kommer ljuset åter. Tänk samtidigt så många nya friska, pigga stunder det finns att blicka fram emot!

Nu laddar jag, mot bättre vetande, för en tidig vår.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar