måndag, juni 15

Hä ä bar å åk!







Här ovan skulle jag haft en bild av supertaggade oss men ena halvan är ute och harvar i trädgården medans den andra nyser sju kvart i timmen. Uffe harvar, jag nyser. Vi är liksom inget bildämne, någon av oss... Bättre du får se när Uffe monterar positionsangivelse som visar målet.

Vi har i vilket fall bestämt oss för att bila Sverige (och kanske Norge) under vår semester- så spännande och något jag verkligen ser fram emot.
Här jag sitter och skriver med en hund som lekfullt morrande biter i min fot försöker jag finna giltiga anledningar till att inte ta med de små monstren. Fast vad vore väl semestern då, om inte alla är samlade?

Tänk så mysigt med 500 mil vid ratten, tillsammans. Att kunna packa vad fasiken vi vill, i vilken jädra storlek vi vill. Stanna där vi tycker det är vackert och bo över hos människor vi saknar. Jag tänker Hassela hos konstnärsvännerna, en lunch med farfar i Luleå, övernatt hos finaste Agneta i Jockfall, ta med min älskade till mormor och morfars stuga i Killinge... För att landa i Björkliden hos mamma och pappa.

We do what we want!




❤️

2 kommentarer:

  1. :-D precis när jag kommenterat förra bloggen, så dyker den här upp! med fast-ställd resplan!? nåja, sommaren är lång även om semestern är kort, kanske det dyker upp någon långledig helg som kan tillbringas på den västra sidan...om vi har tur
    T & H, som nyss investerat i många stolar till alla gäster............

    SvaraRadera
    Svar
    1. På intet vis fastställd! Och Norge ner borde ju kunna landa i er trädgård? :)
      Vi har förresten flera stolar här med, i väntan på er...

      Radera