måndag, augusti 6

V A C A T I O N, del 2

pax för handduken

nysimmad

crossfit i trädgården

förrätt

mosters yngste 

det ska börjas i tid

mosters yngste, igen

välkomstdrink hos farmor & kjell

läckö slott

vacker vägg

kärleken

rolig bild


Sent i kväll börjar jag jobba efter en semester som varit fantastiskt fin.
God mat, strandliv, resor, besök, promenader, slappande, möte med gamla vänner, tidiga morgnar och kvällar där jag somnat i soffan trött efter en dags äventyr. 
Lilla Ulla är numer en berest fröken som åkt flyg till Kiruna, bilat till Skövde, simmat i havet, bestigit berg, cyklat på Ven och fått nya vänner. Hon är lugn som en filbunke inför det nya vi visar henne och gör succé överallt hon kommer. En stor liten hund som inte är av denna världen.

Att ha kameran till hands har det av olika anledningar varit sådär med men en hel del bilder blev det ändå. Hon (kameran) är nu såld till kusinen i Skövde och jag saknar. Bara i dag har jag åtskilliga gånger sträckt mig efter Canon:en. Vi har bestämt oss för en spegellös Nikon, den inhandlas inom kort!

Loppisfynden, de är m å n g a, får ett helt eget inlägg längre fram...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar