tisdag, november 20

Att överge landet för staden

... tar emot men ibland är det väl bra att sparka av sig gympaskorna?


till småkillarna

äts många ägg nuförtiden

färg och mönster

i eftermiddagssol

skönaste promenaden

mossa

envis



Har knatat omkring i min egen lilla värld under ledighetens två första dagar, himla skönt. Nu finns det saker som behöver införskaffas i vår röriga stad. Ska även spana efter julklappar, skoj!
Till systers småkillar håller jag på att fixa med ett älghuvud som jag hittade på loppis för ett bra tag sen, hallonrött och tjusigt är tanken att det ska bli.
För övrigt har jag dålig fantasi i år, jag som brukar ha så många idéer.

Vädergudarna var verkligen med mig under gårdagen. Tog en lång, lång promenad och riktigt njöt av sol och ljus. När sanden knastrar under skorna, solen värmer och jackan kan knäppas upp i halsen blir det med ens vår i kroppen. Passande nog bestod middagen av grillat.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar