måndag, december 31

A workingclass hero

... is something to be!


rödbetscarpaccio med getostcreme och saffransdressing

älskar stunden innan skapandet

godistajm

nästan vuxit ikapp storasyster 



Åtta grader varmt och promenadlycka. Känner ljuset i hela mig. Fantastiskt vad frisk luft och lite blått på himlen kan göra. Är heller inte fel att ha kärleken hemma på långledighet- då finns ju hur mycket tid som helst att ta hand om varandra.
Läser och läser min Michael Connelly, även det avslappnande. Lyx att ligga på sängen och bara låta sig sugas in i en annan värld full av intriger som berör men samtidigt inte berör mig personligen. Nu lät det som att jag har många intriger i mitt liv och så är inte fallet, ska tilläggas.

Snart är det ett nytt år. Jag älskar nya år. 2013 ska jag;

...pyssla järnet, jag kommer ta mig tiden.
...utveckla selektivt seende, ett som inte registrerar vare sig damm eller stök.
...skriva utan att känna mig lat.
...tillbringa ännu mer tid i friska luften knatandes både på längden och tvären.
...plåta massor och utvecklas.
...tillbringa betydligt fler slappa helger på hotell.

Nu drar jag till jobbet som den arbetarklasshjälte jag är. Gott Nytt År!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar