måndag, januari 21

Nostalgi och sneak peak...



sovrummet under förvandling

världens skönaste skor: snowjoggers!


Eftersom jag bara inte kan tänka mig att förnya sovrummet genom att besöka ett möbelvaruhus så har jag på känn att det här förnyelsearbetet kommer dra ut på tiden. Inte riktig loppis-säsong, tyvärr utan jag får vackert vänta till de rätta detaljerna dyker upp.
Sänggaveln som U målat och byggt ihop är minst sagt färgglad. Vi vill allså balansera upp med lugna färger och material. Lugna, enligt våra referensramar. För andra kanske inte tycker att den ärtgröna lampan med fransar känns lugn? Är ju för väl att vi som bor i detta hus är överens.

Har gått och funderat på ett par snowjoggers hela vintern fast känt att det kanske inte varit alldeles nödvändigt för de få dagar vi har snö. Men tänk vilken nostalgi-tripp att de börjat tillverkas igen! Jaja, kanske inte världens snyggaste men sköna som bara den. Hursomhelst är det ibland bra att vela för nu säljs de till halva reapriset, 150 kronor paret tycker inte jag är mycket att tveka på. Köpte två, sådetså.






2 kommentarer:

  1. Sänggaveln = skitsnygg!
    Dojorna = urfräcka och säkert mkt sköna! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Då är det inte bara vi som har gräll smak ;)

      Radera