måndag, januari 28

Shopping, shopping...





Jisses som jag uppdaterat mig idag. Massor av kläder samt två par skor fick följa med hem. Allt till halva reapriset. Ny garderob för få penningar! Känner mig oerhört nöjd och glad för under helgen, när jag kastade trasiga och urtvättade kläder nästan ekade det i garderoben, så tomt det blev.
Är ganska snål vad gäller ekipering och handlar det mesta på H&M eller Lindex. Nu var det billigt nog att slå till på Åhléns, Rabalder och 62 Kvadrat. Känns i tygerna och passformen.
Men det är ju så; man kan inte prioritera allt här i världen eftersom pengar inte växer på träd. Det har mamma och pappa lärt mig.
Själv prioriterar jag att bo trivsamt, att äta vällagat gott och att djuren ska ha allt som kan tänkas behövas.
Dagens uppdatering av mig själv var därför extra välkommen!

Nu blir det ändå till att leva sparsamt resten av månaden men det fixar sig. Förresten kanske vi är miljonärer utan att veta om det, två oskrapade lotter bidar sin tid i plånboken. Är det inte så att de bästa lotterna är de man ännu inte rättat?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar