måndag, januari 28

Varför bara göra en sak åt gången

...när du kan stressa till det?



bänkskiva på, sen har vi gott om plats för bryggare, 
vattenkokare & småplock

svärisarna tänkte på mig, en hel hög
pytte-plåtburkar



I sovrummet ligger nya garderoben på golvet och gör det svårt att komma åt både säng och gamla garderoben. Målning pågår.
I köket står underredet till den blivande "kaffestationen" och väntar på sin makeover.
Till sistnämnda önskar jag mig en gul skiva med blomster på. Om det är något jag inte har fallenhet för så är det att måla motiv. Men stiliserade blommor borde väl vem som helst kunna få till? Schablon?
Först ska vi bara få tag på en lämplig bordsskiva.
Undrar uppriktigt om vårt hem alltid kommer att vara så här? Ganska trivsamt med små stationer av projekt överallt men samtidigt rörigt. Förmodligen kommer det fortsätta i den här takten, jag blir så rastlös när allt känns färdigt.

Sedan jag skrev ovanstående har jag rört till det ytterligare genom att lägga in en annons gällande den befintliga klädförvaringen. Har fått samtal om den och kl 18 kommer det spekulanter. Vad hade jag tänkt att vi skulle göra med kläderna undertiden? Hahaa... Handlingskraftig om vi väljer att se det från den ljusa sidan.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar