söndag, juni 16

Var ska vi börja?


kvällens goda

åskhimmel



Kärleken ställde frågan rent konkret men jag tyckte den sammanfattade mina känslor väldans bra. Var ska vi börja? Finner ofta att det är lätt att fastna i obeslutsamheten, bli överväldigad och bara sätta sig ner i ren apati. Just do it!, brukar fungera bra och gjorde så även denna gång. Vi har således bakat pizza, rensat uthus och röjt rejält. Känsla mycket god.
På min favoritpizza finns det grön sparris, prosciutto, flagad parmesan och skogschampinjoner. Sparrissäsongen är nästan över och det gäller att njuta in i det sista.

Om jag berättat att vår gräsklippare gått sönder och vi köpt en ny som vid hemkomst visade vara sönder och kört tillbaks med den och fått en ersättare som visade sig vara sönder- skulle du tro mig då?
Å andra sidan är vi kärnfriska och tillfreds. Det kallas balans.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar