tisdag, september 17

Trött hemmafru-wannabe speaking


mura, tvätta, upprepa

rörigt ute istället för inne- mycket trevligare!

lite sådär bygger per för att få bruket
snyggt kring fönstren, tar sin tid



Är oerhört, ovanligt, trött trots att jag sovit bra och mycket på sistone. Ögonlock som faller igen. Och igen. Narkolepsi? Ge mig en dag eller två så hoppas jag ha alla energier på banan igen. Undertiden vilar jag, lagar mat och löser korsord i Hemmets Journal. Piffig hemmafru-wannabe.

Svärfar och Per jobbar på här hemma och Per har återigen skjutit upp dagen för avfärd, något jag är väldigt tacksam för. Att måla fixar vi galant men att bygga formar, gjuta och få det snyggt är inget jag vill ge mig på. Håller arbetarna med god mat och hejar på!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar