fredag, februari 14

Tiden är knapp men jag finns här


nu äter vi!

oxe, bea, sparris & råstekt potatis

buketten från farmor & köket under förvandling :)




Alla ♥-dag och jag har varit överallt och ingenstans. Kommit hem tidig morgon, vaknat till sol, promenerat långt, fått bestämma färg till köket, varit svimfärdig av trötthet och intagit en wrap på stan. En wrap innan den romantiska middagen införskaffades. En timme i kö, sedan mer kö och fötter trötta.
Jag har kockat, kärleken målat om köket...

En dag full av ALLT.

Bästa känslan; blombuketten från farmor som ville gratta på kärleksdagen. Hon hänger med i "nymodigheterna" och har så alltid gjort. Stolt barnbarn!




3 kommentarer:

  1. Hej Jessica, så fin blog du har=) Det var Per som rekommenderade mig att läsa den. Underbart att bo i Skåne och möta våren tidigt. Ha det gott och kramar från Monika i Abisko. Alltså Svantes gamla sambo=))))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Monica & tack! Jag är så glad att just du hamnat här- du är min idol. Minns hur du tog mig med ut på galej, lånade mig kläder och skor. Du är så häftig och full av energi- kan inte tänka mig att det ändrat sig med åren :)

      Radera
    2. Hur ser livet ut för dig? Hur har du det?

      Radera