lördag, april 26

Barfota & bränd


barfotalunch

ulla, van att bli plåtad! rolig bild

hemmablom

kvällens himla goda förrätt


Fantastisk dag men dessvärre lika förfärligt bränd. Att jag aldrig tycks lära mig!
Ställde bilen vid Snickarhaken i Åhus och tog en barfotaprommis till Yngsjö Havsbad. Nästan ensamma på stranden. Soligt, skönt och svettigt. Sanden var lös och jag fick flåsa ordentligt innan vi var framme- tycker om! Svärmor mötte upp och körde oss tillbaks till vår bil. Tack snälla!

Så fick jag då lunch, träning och pedikyr i ett. Bästa timmarna på länge- avrundades med årets första glass i Åhus hamn.

Väl hemma kändes det skönt med en tupplur innan kärleken fortsatte pyssla med sovrummets förvandling samtidigt som jag lagade en 2-rätters. Lagom mätt, trött och slö för en kväll i soffan. Det goda livet!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar