lördag, maj 30

Sätt igång nu, skynda ila...


en planta utanför ramen

sen lupin





... vi har inte tid att vila!

I morgon kommer de rullande- mamma, pappa och Rasmus. Kanske tror de att vi har sommar i Skåne, att luften är varm, flädern börjat dofta och Lupinerna blommar för fullt. För så brukar det vara men är nu rakt inte. Här är vi minsann glada för varje varm timme. Vilket gjort våren så här långdraget vacker som jag tycker om.

Har jobbat till sena kvällen innan korv och makaroner framför TV´n. Hela lilla familjen samlad. Trodde inte att jag skulle orka resa mig igen men se det gjorde jag! Kärleken försvann ut i trädgården undertiden jag jobbade på inne. Kallas att föra ett enat tvåfrontskrig mot oredan.
För vår övervåning används allvarligt talat så sällan att den ser rent förjäklig ut... Och i en välvårdad trädgård tar sysslorna aldrig slut.

Nu nyduschade och redo för friidrott- årets första gala på TV. Inspelat såklart, för vilka fler vill ha friidrott kring midnatt?

Händer sällan att jag längtar intensivt efter söndag men nu gör jag så. Du är välkommen exakt och precis när som helst. Fast helst nu.




❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar