fredag, juli 10

Semester! (för vissa)








Vilken vecka! Har jobbat dagtid vilket innebär tidiga morgnar och ännu tidigare kvällar. Tidiga kvällar alla dagar utom en då jag gjort någon en tjänst. Har sen kväll köpt en vara hen nosat upp på Blocket. Vilket äventyr! Låt säga att hen är min faster och att varan var en gungstol av yppersta kvalitet. Låt även säga att mötesplatsen var biblioteksentrén efter stängning och att jag skulle ha med mig tusen kronor i kontanter- så var det inte alls men nästan... Spännande fast ganska mycket läskigt!
För. Trots att solen gått ner kom faster försenad, iklädd mörka solglasögon.

Kärleken har jobbat sin sista dag innan semester och själv har jag en hel radda dagar kvar. Ändå lyx för nu får vi vara tillsammans hur mycket som helst! Åka på förmiddagsloppisar, äta gofrukost och spontanplocka bär. Ingen mer hundvakt eller att passa buss...

Semester 2015 är hääääär!




❤️

2 kommentarer:

  1. Grattis till semester! Till vissa....vi har en vecka kvar, men sen rivstartar vi med frihet, festival och gäster! Önskar er en roadtrip fylld av loppisar och fynd och vackra vyer och lättja. Kram från Tina som ser ljuset i tunneln. ...

    SvaraRadera
  2. Vidarehälsar grattiset till han som förtjänar det! :) Jag jobbar också den här veckan, kanske därför solen spar sig? Låter härligt med frihet, festival och gäster! Önskar er fina fria dagar...

    SvaraRadera