måndag, juli 6

Vanvettigt het(t)


bullens

bjudkorv

sandtass

fullsmockad parkering & hundra bilar till

rostade nötter med pecorino
är en höjdare som topping på sallad

denna höjer vilken maträtt som helst

klockan är snart nio, på kvällen...

enkel sallad med blomkål & nötter

till varmrökt lax :)




Har suttit i Lotus-ställning i draget från en fläkt denna heta kväll. Hett ute, hett inne...
Därtill solbränd hud från timmarna på stranden.
Så kom regnet och överraskade! Vill omfamna det smattrande blöta, fatta moder regns hand och krama den hårt... Öser, smattrar, fräser här jag sitter och skriver samtidigt som kylan drar in i stråk.

Balsam för min kropp, conditioner för mitt väsen. Ös på, bara ös!
I skrivande stund hör jag åskan börja mullra... Min sorts fyrverkeri.




❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar