torsdag, juli 16

Varför?!



en gåva från ovan

knappast kläder för två veckor…



I morgon åker vi! Jag har inte packat och inte plockat in bären. Klockan är snart åtta på kvällen och jag bör sätta fart. Jobbar heldag i morgon också och har dragit på mig en låsning mellan skulderbladen. Har svårt att andas och får röra mig långsamt. Varför händer alltid sådant här innan ledighet?

På jobbet delades det ut Coca-Cola för alla som ville ha. Plockade som synes på mig några gäng och ska pimpla en nu. Behöver den där lilla extra orken och energin. Som en skänk från ovan.

Tungt värre så här dagen innan semester. Kärleken har verkligen dragit det stora lasset med städ och packning av allt diverse, trädgård, hundpromenader och gud vet allt som ska till. Själv har jag mest bara jobbat och sett på Harry Potter :)

Nej, nu fasen får det gå undan! Kanske ligger glädjen där ute bland vinbären och lurar?




❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar