måndag, oktober 26

Pirrig idiot


plåtad under gårdagens frasiga stadsprommis

så här känner jag mig i själen & det är just så
spontant det bara inte får lov att bli!



Sägs att det bara är en idiot som utför samma handling flera gånger och ändå väntar sig ett annat resultat. Ja, vad är det för galning egentligen?
Lite pirrig i magen för i morgon har jag tid hos frissan för klipp/sling/färg. Vet att det inte var alls länge sedan som jag lyckades få tillbaks min naturliga hårfärg och dyrt och heligt lovade mig själv att låta den vara ifred för evigt. Bara en idiot, som sagt- för evigt är ett spann omöjligt att sia om.
Är ledig hela morgondagen så hinner förhoppningsvis få perspektiv till färgen om den nu skulle råka bli mycket gräll. Spännande va?

Nu ska här googlas bilder, vill ha en idé innan jag sätter mig i den där stolen och låter mig tas om hand av tjejen med grått och lila burr. Skulle lätt kunna bli hur spännande som helst annars. Är nämligen lika delar spontan som osentimental när det kommer till just håret…

Värsta scenariot vore om resultatet ser ut som om jag går igenom någon form av allvarlig ålderskris. Visst håller du en tumme eller två?




❤️

1 kommentar:

  1. Du är fin oavsett, så självklart kommer det bli bra!

    SvaraRadera