fredag, september 21

... och det blev en vacker dag

"-vad vill du egentligen jag ska göra?"
(tanken var att visa upp stor burk och vas jag inhandlat hos
erikshjälpen)

åhléns senaste tilltalar vintersidan i mig

speglingar

matte, ta en bild på mig istället för det
där tråkiga lövet

del av skolplansch

nytt i vardagsrummet, helt & hållet tack vare min käraste.
den samme berättade för mig att man med fördel
använder blixt vid knepiga motljusbilder, ett tips jag 
gärna delar här!


Har skakat av mig gårdagens frustration men inte hunnit ikapp på det personliga planet.
Fast besluten att lösa problemet är jag stolt över att denna dag ha gjort just så på ett aktivt vis. Först efter att jag påmint mig om att jag inte dör även om någon skulle visa ilska tog jag upp den där luren. Strongt av mig, tycker jag!

Igår lagat stek med pressgurka, kantarellsås, brysselkål, gelé och kokt potatis, idag trillat köttbullar som inom kort serveras med pepparsås och köpepasta.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar