lördag, september 1

Tre systrar

... har glatt oss med pratigt besök. 


favorit näst efter pionen

hall

(loppis) litografi som jag vill veta mer om
-matte, du stör, typ



Solen har varit på sitt mest generösa humör denna lördag, gav oss till och med tillfälle att sitta ute och äta middag. Hur kommer det sig att maten smakar bättre ackompanjerad av sol och frisk luft? Kan det vara så att allt har med inställning att göra?
Känner mig trots allt roligt något tom och som att dagen farit för fort fram. Typiskt lediga lördagar.

Innan vi flyttade till huset var jag rädd att jag skulle sakna lägenheten, stan och framför allt kvällspromenaderna bland de många vackra husen. Händer i själva verket inte ofta men denna kväll hade det varit mysigt att bara kunna stiga ut på gatan och knata en runda. Inte samma sak att ta bilen in, vet inte varför.

Dags att göra ett ryck med den sista disken efter de tre systrarnas besök och kanske spika upp en tavla?
Än är det lördag, än ska här mysas, basta.




P.s Fått en fråga angående bilderna på bloggen. Samtliga är mina egna om inte annat speciellt skulle anges. Sedan ett par veckor tillbaks fotar jag med en Nikon J1, kameran som överträffat alla mina förväntningar trots sin ringa storlek. D.s


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar