lördag, oktober 13

Har gjort ett klipp...

.. på mig själv.


väldigt nykapad

äntligen fått tag på en redig tant-
dramaten i original, 60 kronor

avvikande färg & på modet, snyggt!

Kan inte hjälpas, Röda Korset är stadens mest fyndtäta, prisvärda och mångsidiga secondhand-butik. Jag besöker dem alla och vet- ett tips bara.

Har varit trött så in i norden på mitt långa hår och gick idag in på en salong (Catwalk) för att kika på bilder inför det klipp som kanske skulle komma. Visade sig att jag kände mig bekväm värre med frisören som fanns på plats och att det fanns en tid ledig. Är inte sentimental vad gäller hår så klippte glatt av trettio centimeter på ena sidan. Och sen lite till... Blev med ens väldans snyggt och lättskött.
Kan inte ta bild av mig själv så bättre än ovanstående blir det tydligen inte bloggledes.

Lycklig dag som snart kommer bli än bättre med middag och mys. Uppfriskande att klippa till ibland, dagens lärdom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar