lördag, januari 26

En bra & en dålig nyhet

Vilken ska vi ta först?


fuktig nos & sömnigt öga

bror & syster


Börjar med den bra.
När jag skulle byta om på jobbet upptäckte jag till mitt förtret att jag glömt jobbskjortan hemma. Fick ta till plan B och letade därför upp kavajen jag inte använt på månader. Den var en decimeter större i midjan än sist jag bar den. Riktigt god rörlighet i armarna också. Det går långsamt men det går framåt. Sermanpå.

För att fortsätta med den dåliga nyheten.
Är sjuk igen. Bara en dryg månad sen sist. Ont i varenda led i kroppen, febrig och knaprandes Paodil. Bara en natt kvar att jobba så kan jag gå i ide. Förmodligen därför jag somnade som en sjunken sten härom kvällen.






5 kommentarer:

  1. Som alltid,jättefina bilder. Din energi smittar av sig.
    Så roligt att du skriver varje dag.i morse när din far kom ner i morgonrock, vilket han inte har gjort på länge såg jag skillnaden på koständring. Energin hos honom är också på topp. Kramar från mamma.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, känns roligt att kunna smitta av sig!
      Som att du fått en ny man till frukost, inte fy skam ;)
      Även skoj att ni skriver här :)
      Kramar ♥

      Radera
  2. Trist att du är sjuk!!! :( Jag som hoppats vi skulle kunna ses mkt snart :)
    Underbart att det går framåt med ert LCHF-liv.. går inte så bra för mig,
    ännu, men jag ska banne mig på det igen! Krya-på-dig-kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mår bättre redan idag, ingen feber, tack och lov :)
      Ja, det vill jag! Ses alltså... Hade tänkt att du och U skulle komma hit och käka någon lämplig kväll. Om ni vill alltså?
      Vad gäller lchf:andet tror jag det främst gäller att komma igång så heja, heja Helén!
      Kram ♥

      Radera
    2. Det vill vi! Härligt att du mår bättre..
      Vi hörs!
      Kram

      Radera