torsdag, februari 27

Att besinna mig


tavlan passar väl himla bra här? fast på väggen...

kärleken kom hem med en blomma
till mig- hortensia i finaste färgen ♥

vintergäck fotad i farten, denna mulna morgon




Tog med träningsväskan till jobbet även denna natt men lyckades övertala mig själv att inte spurta iväg och göra sönder det njutbara- typiskt mig gå från att antingen inte träna alls till att bara längta till löpbandet. Tittade längtansfullt åt gymmets håll när jag styrde kosan mot bussen fast passade också på att plåta de strålande Vintergäck som gjorde mig så lycklig i går morse. Fick gå snabbt, plåtandet det är min buss som står redo för avgång.

Väl hemma tittade hundarna på mig med en trött suck, gav mig varsin slick och gick raka vägen tillbaks till sängen där de kurade ihop sig som två nystan, rygg mot rygg.
Jag är sugen på att hänga den där tavlan som ligger på köksbordet. Har plockat, donat och rensat (så smått) de senaste dagarna, tror det är våren som är redo att flytta in.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar