tisdag, mars 25

Handlingsförlamad


gröna skåne

min favorit, nytvättad & redo

hittade dessa på skopunkten,
passar väl fint till klänningen ovan?
(de är mörkare än bilden visar)



Har massor, massor, massor att hinna fixa med innan torsdag men som vanligt när stressen når en nivå som överstiger lusten så blir jag sittande. Kan för mitt liv inte komma igång! Ångrar så att jag inte var förutseende nog att ta semester en dag till för det hade sannerligen behövts.

Fast det viktigaste är väl att husvakterna får nyckel och tar emot hundarna? Kanske att vi byter lakan och städar till det värsta för allas trivsel? Att jag och hjärtat befinner oss på rätt tåg vid avgång och kommit ihåg att ta med oss partykläder och tågbiljetter? Resten löser sig ju.
Tycker enormt synd om syster med familj; bägge systersönerna har fått vattkoppor i dagarna. Inte utan att jag tycker synd om mig själv med för nu kanske jag inte får träffa dem. De önskar säkert att de "bara" stressat på med förberedelserna.

Lyfta ändan och börja nysta i någon ände var det ja...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar