söndag, oktober 19

Sköndag


under mitt paraply
särskilt fin kyrka & kalt träd, denna morgon
vissa har det bra...

kärleken hade köpt
en överraskning



Har tagit mig igenom nålsögat, om jag nu kan kalla lördagen så och vaknat utvilad. Jabbadabbadoooo! Kärleken fixar i skrivande stund tacos, min önskemiddag. För oj så gott det doftade gott av just tacos på jobbet i går, rena tortyren. Nu är det revansch.
Middag till Atleterna låter väl inte helt galet? Då får jag dagens träning i ett, haha. För de säger ju så alla elitidrottare; mentala träningen är viktig om en ska komma någon vart. Tacos och mental träning framför Tv´n.

Regnet fortsätter vräka ner, just som det gjort hela veckan lång. Känner med mina helglediga medmänniskor men hoppas att även de har sinnesro att träna mentalt. Kanske med en god bit mat och en lika god bok i näven. Vila sig i form för de soligare dagar som kommer. Själv är jag riktigt duktig på att vila mig i form utan att låta mig provoceras.

Puss, kram och fortsatt trevlig sköndag!




❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar