söndag, januari 25

Fram med kaveln


nya bästisen

söndagstipset!




Ska jag baka bröd? Nej, kaveln på bilden gör susen för trötta fötter och hjälper mig cirkulera bort det ömma och stela. Kärlekens briljanta idé. Jag bara måste komma på hur jag ska slippa den smärta som uppstår efter några timmar på stengolv iförd tunga skor med stålhätta. Kollegorna rekommenderar att jag köper inlägg som stödjer hålfoten, de talar av egen erfarenhet. Sedan säger de alla att det blir bättre med tiden,  att fötterna vänjer sig. Att det varje år är en plåga att komma tillbaks från semestern.

Att ha ont i fötterna är inte behagligt alls men problem är till för att lösas och detta onda får första prioritet innan jobbet i morgon. Så får det bli, kosta vad det kosta vill!




❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar