lördag, mars 21

Fortsätter tacka stora "JA"


en dag, nyss

ett glas rött & grönaste grönt efter
vårstäd

min älskade som gjort salladen ❤️

minipizza "vi tager vad vi haver"

mosa två mogna avokados med ett par matskedar
rysk yoghurt, vitlök, salt & peppar...
pssst, glöm för allt i världen inte

 skvätten citron!




Är förlamande slut i både huvud och kropp. Mör på ett flerdimensionellt vis.
Ändå fortsätter jag glatt tacka stora "JA!" till alla extra tider jag blir erbjuden. Vill ju vara där, mitt i smeten, gärna mest hela tiden. Tack och ja.
Denna sena lördag kväll värker ändå kroppen stelt trött samtidigt som jag vågar slappna av för ledig söndag. En söndag som kommer tillbringas med min älskade och på IKEA om vädret nu inte slår om. Status i detta nu? Snöblandat regn och minusgrader- inte halleluja, med andra ord.

När jag jobbar till stängning får det gärna bli mini-pizzor och kallskuret till sen helgmiddag- fasiken så gott, slappt och välförtjänt. Delar med mig av bilder av egna snabbisar som gärna njuts med en avocadocrème...

Nu välkommen tid i soffan innan den stora sömnen.




❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar