torsdag, mars 19

Mätta mage & glädja sinne


doft av jordgubbar i kvällningen

belöning för väl utförd dag

den här bilden började chefen
mötet med..



Har haft en lång dag där jag for mot jobbet vid åttasnåret för att återkomma först efter tjugoett på kvällen. Har hela eftermiddagen känt doften av Maxi-köket som denna torsdag serverade våfflor. Kärleken som varit på jobbvift ännu längre än mig tyckte det var en höjdare med våfflor, vaniljglass och nykokt jordgubbskompott...

Min dag har varit fantastisk med ett möte som inspirerade och fick oss alla att skratta. Fasiken vad taggad och imponerad jag blir av begåvad ledning! Full av respekt och beundran för människan bakom titeln. Alla måste vi göra oss förtjänta av våra följare, satt jag och reflekterade för mig själv flera timmar senare.
Som början på mötet började handlaren med att visa en artikel ur dagens Metro, rubriken lyder "Så står du ut med en misslyckad chef". Han bad oss komma ihåg att behålla lugnet, som det står i rutan med råd under artikeln :) Snacka om att det satte ribban och gjorde sinnet avspänt- ultrabegåvat och från hjärtat. Denna anda sitter i väggarna.

Nu vill jag bara lägga fötterna högt och slumra till en serie. Det är jag värd.




❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar