söndag, april 26

Bortamatch


hemma

carolina falkholt, ikea, slutsålt




Vad gör en med den mulna, duggregniga och lite trista söndagen? Blåser till IKEA och äter romantisk frulumi (frukost/lunch/middag) såklart! Samtidigt som en provsitter, köper på sig småtjafs och snackar inredning. Alla tryck av omdebatterade konstnären Carolina Falkholt var slutsålda och det var synd då både jag och kärleken tycker mycket om. Du vet skolan som har ett ursnyggt mönster på väggen men som täckt över bilden då den bland annat föreställer en snippa? Den konstnären.

På tal om konstnär har jag fått ett mejl om sommarens kurs i att måla akvarell- för Cilla Midhall. Jag vill fortfarande. Frågan är om jag vågar?

Slö, bra dag där jag kört bil på de stora vägarna. Till First Aid Kit. Varför händer inte det oftare?




❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar