lördag, april 18

Vårens första utefrukost







Dagens arbete gick som en dans efter förmånen att få inta min frukost ännu iklädd nattsärk- på vår i sol badande altan. Vilken oerhörd lyx att få äta min fil och mitt ägg i sällskap av kärleken, blå himmel, värme och fågelkvitter. En sån lyx som inte kan köpas för alla riksdaler i Småland. För det är väl så en säger, att det bästa i livet inte kan köpas? Hälsa, kärlek, trygghet, lycka, kramar...

Drömmer om en repris söndag morgon, för hur härligt vore det inte att inleda min lediga dag på detta ljuvliga vis?
I morgon flyttar även en ny burk in, den ligger och väntar på mig hos ombudet. Kan komma att bli en supersöndag och jag är redo att omfamna spektaklet!

Om allt går som det ska och blir som jag vill.




❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar