fredag, augusti 14

Kräftfest! ❤️


"helan går"

godbit

födelsedagsbarnet

"ja må hon leva…"

presentskålen som jag hoppas kommer
hysa krämig carbonara

ritar...

…eget omslagspapper




När nära vännen och finaste Camilla bjöd in till middag på sin födelsedag tackade jag självklart "JA!"

Har varit på mitt vuxna livs första kräftskiva och oj, så gott! Därtill ohemult trivsamt och skrattigt, lite sådär så att magen kommer värka mer än huvudet i morgon. Kanske måste jag be att få adoptera Camillas familj? Min egen är ju så långt iväg.

Födelsedagsbarnet ville inte ha några presenter men ibland är jag en rebell. Ritade mitt eget omslagspapper till en liten grej och kände för varje drag med pennan hur stressen lämnar såväl huvud som kropp. Börja rita vettja!

Tackar innerligt för en dunderfantastisk kväll, det här gemenskapen behövde jag...




❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar